Українa м. Харків пр.Героїв Харкова 257 оф. 503
Тех. підтримка +38 (067) 574-65-46
Відділ підключень +38 (066) 216-90-90

Личный кабинет

Виберіть Ваше місто або район

м. Харків
Харківська область
м. Богодухів   м. Люботин    смт. Коротич
Богодухівський р-н  Валківський р-н

В особистому кабінеті можливо:

— залишити заявку на зміну тарифного плану (можливо 1 раз на місяць до 1 числа нового місяця. Попередньо за 3 дні необхідно поповнити рахунок відповідно до суми бажаного тарифного плану). Щоб залишити заявку, у Вас має бути позитивний баланс на рахунку;
— самостійно перевірити та поповнити поточний баланс;
— Подивитися історію платежів та зняття оплат;
— залишити заявку на проведення ремонтно-відновлювальних робіт;
— залишити заявку до Служби технічної підтримки у разі виникнення фінансових та технічних питань.

Авторизація Абонента можлива лише за достатнього для чинного тарифу поточного балансу.

Рекомендуємо Вам заздалегідь (до 20 числа кожного календарного місяця) перевіряти поточний баланс в Особистому кабінеті та здійснювати оплату.

Зарахування коштів на розрахунковий рахунок Компанії займає від 3 банківських днів.

Авансове списання фінансових коштів з особового рахунку Абонента провадиться автоматично, у перший день кожного календарного місяця.